FLYER FOOD GUIDE

Populaire snacks voor fietsers

Het is een goed idee om gezonde en heerlijke snacks onderweg mee te nemen. Ze bieden de energie die u nodig heeft tijdens het fietsen en vullen uw glycogeen voorraden aan. Het is nog beter als u de snacks zelf klaarmaakt en weet van welke soorten voedsel u de meeste energie krijgt.

FLYER Food Guide

E-biken wordt steeds populairder. Een groeiend aantal mensen gebruikt de e-bike voor woon- en werkverkeer en fietsers gaan er mee op fietsvakantie om te genieten van de schoonheid van de natuur. We fietsen niet allemaal dagelijks op de e-bike, maar degenen onder ons die wel regelmatig fietsen weten hoe belangrijk gezond voedsel is tijdens het fietsen.

De volgende snacks zijn perfect voor iedereen die onderweg een klein trekje voelt:

  • Fruit, zoals bananen, appels en peren
  • Elk soort bessen
  • Alle soorten noten, bij voorkeur ongezouten
  • Gedroogd fruit
  • Zelfgemaakte gestoofde appel
  • Mueslirepen (hier vindt u het recept voor onze FLYER-energiereep)
  • Op cake gebaseerde snacks zoals bananenbrood of appelbrood
  • Hardgekookte eieren
  • Crudités met yoghurtdip (niet-scherpsmakende pepers, wortels en komkommers zijn bijzonder geschikt en bieden een schat aan vitamines en water)

Klassieke muesli met fruit biedt koolhydraten en eiwitten en de energie die u nodig heeft voor uw tour. Heeft u onze FLYER-muesli al geprobeerd? Bent u op zoek naar een FLYER e-bike voor uw tochten? U zult in de FLYER collectie vinden wat u zoekt.